Трагичен инцидент: момчето (1) се удуши с електрически кабел

Каква драма: В района на Мисбах (Бавария) една майка е намерила едногодишния си син в детската стая мъртва. Момчето е играло тук с брат си близнак.

Очевидно е влязъл в контакт с кабел, увит около врата му. Детето се удуши с кабела.

Спасителите не можеха да направят нищо за малкото момче. Разследванията на полицията разкриха, че това е трагичен инцидент - отговорност на трети лица е изключена.

Също така прочетете

Познавате ли 11-те опасности за бебето на тази снимка?

Calling All Cars: The Broken Motel / Death in the Moonlight / The Peroxide Blond (Може 2022).



Злополука, Бавария